maandag 3 december 2012

Gedichten

Vrienden voor nu,
Vrienden voor altijd.
Ik hou van jou,
En dat is een feit.
Vrienden voor jaren,
Vrienden voor eeuwen.
Onze vriendschap gaan we zeker bewaren,
Zonder er bij te schreeuwen.
Vrienden voor later,
Vrienden voor na de dood.
Dit valt niet in het water,
En voor jullie zeg ik dit groot

Gemaakt door: Lotte

______________________________________

Ooit eens bij elkaar gekomen
Altijd bij elkaar gebeven
echte vrienden, altijd doorgaan
tot het einde van je leven
op elkaar kunnen vertrouwen
ieder klein of groot gebaar
kan je heel erg veel vertellen
maar vooral: hou van elkaar!!

Gemaakt door: mij

2 opmerkingen:

  1. Super vet ik heb nog eentje dan kan je het er ook op doen:

    Lol met z'n alle lol met z'n twee,
    ik hou van jou dat weet geen een.
    Soms ruzie soms weer niet,
    maar als we ruzie hebben heb ik verdriet.
    Ik blijf jou vriendin voor altijd,
    Je weet het je blijft mijn meid!!

    Love YAH!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze gaat over pesten:

    Als je pest is het al fout,
    de slachtoffer is dan net in een oerwoud.
    pesten lijkt net als een papier,
    als je de papier klein maakt is het net een mier.
    Zo is het ook bij een mens,
    dat is toch niet jou wens.
    ik zou zeggen pesten is k*t,
    als je dat doet ben je een trut!!

    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen